Ensam i radiohuset

Okej, nu kanske det är dags att dra hem? Åka hem från jobbet och packa resväskan inför Göteborgs filmfestival? För min eventuella välkomstkommitté vill jag bara berätta att jag anländer kl 23.00 på fredag kväll. Jag är nämligen tvungen att producera klart Ring Kulturfredag innan jag åker ner.  Är det lagom tid att gå till Gretas?
I vilket fall, glöm inte att maila och ringa in alla era frågor om kultur till programmet imorgon. Det kommer att bli en galastund i kulturmys. Från min dokumentär om arbetet bakom kulisserna kan jag avslöja att det köps in fem olika sorters torra kakor till evenemanget. Annars blir det nämligen lite obekväm stämning i panelen.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag sa ju till dig att du skulle gå hem och låta inslaget drömmas ihop på natten. Inte sitta där och blogga klockan halv tolv. (Skrev hon och fortsatte skriva på sin jävla föreläsning klockan... eh... 0.13.)

Upp