Mitt liv som Annika

Idag är jag Annika. En hel sändning i alla fall. Jag har redan börjat rapa ut i luften och prata ingående om mina hemorojder.
Var ska det sluta.
Allmänt | |
#1 - - victor:

hörde du public service? jag tror du är inklippt.

#2 - - Rolf Ren:

Mors, jag hörde dig idag raljera lite över dagens media och Nicklas Risberg där du tyckte att det var ett journalistiskt fiasko och kanske då också ett publicistiskt vad vet jag. Du talade åtminstone indirekt om objektiviteten som journalistens främsta riktmärke och att det då skulle vara fel att skriva om sig själv. Du å din sida inleder ju alla dina inslag med "jag" och grundar det mesta på dina egna åsikter, möjligen baserade på fakta som aldrig redovisas, de enda källor som namnges är kompisar som i bästa fall nämns med förnamn, är det objektivt eller har jag missat något här?

#3 - - Stefan:

Det undrar vi alla. I retrospektiv kommer 2007 vara året då Roger ensam stod för den s.k. P1-förflackningen men egentligen gav det initierade och pålästa radiobloggandet ett ansikte. Och dessutom blev stilikon på köpet.

Upp