Publicerat

Igår kunde man se mig kommentera Cannes på tjugo sekunder i Kulturnyheterna, ikväll gör jag det i hela två minuter i Filmkrönikan special, och imorgon går mitt Zadie Smtihprogram i repris i P1. Bara så ni vet.

TV | |
#1 - - Eric:

Roligt! Jag tyckte jag hörde dig på p3 för några dar sedan...

#2 - - Roger:

Jo då. Jag var där och i Kulturnytt och i Bildrutan. Men det får väl finnas någon måtta på hur egocentrisk man kan vara. Kanske.

#3 - - Roger:

Jo då. Jag var där och i Kulturnytt och i Bildrutan. Men det får väl finnas någon måtta på hur egocentrisk man kan vara. Kanske.

#4 - - Mattemoon:

Du var SKIT bra! Din skåne engelska är fantastisk!

#5 - - Gustav:

http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt008.html

#6 - - Gustav:

http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt008.html

#7 - - Eli:

bra idé om att få John Cameron Mitchell till Pride, jag sa det till dom på Pride hous och nu håller dom på att fixa filmen iallafall, det fanns inte pengar att få hit han själv tydligen..

#8 - - Mats:

Varför nämner du aldrig, ioch för sig i dagarna nedlagda, podcastern messerschmitt oxå? fast det kanske bara var jag som drog ner och lyssnade... ;-)

Upp