Hasses nya stil

Är hemma hos mina föräldrar, på bondgården på skånska slätten. Då tittar man på tv somk folket gör. Typ Folktoppen. Och jag måste säga att jag är mållös. Av två skäl. Dels för att norske melodifestivalsnubben Jan Teigen numera ser ut exakt som gollum i en blond peruk. Men framför allt över Hans Rosenfeldts nya stil. Nerbantad, blonderad och kontaktlinsutrustad - och så med uppknäppt skjorta och ett halssmycke i ett tajt band runt halsen. Det blonderade håret lite vårdslöst tillrufsat. Och jag är bara...mållös. Snälla Hans, bara för att man gått ner 500 kilo i vikt så blir man inte automatiskt en sexsymbol. Efter en kväll med Hasses bedjande ögon i rutan är jag redo att uppsöka de asexuellas förening på QX.se. Hälsningar Mållös i Eskatorp.
TV | |
#1 - - Maria:

Jag visste inte vem Hans Teigen var, men familjen satt knäpptyst och kollade som i trans på hela det knasiga "tre tenorerna" numret. Efteråt vände sig min mamma sakta mot mig och frågade "VEM var han i mitten?!"

Tråkigare kan man ha det! Alla program på svt har små bonuselement för de som tycker att själva programmen är kassa: Ernst funderingar, ettmednaturens dialekter etc. Det är nog meningen.

#2 - - maria2:

"ettmednaturens dialekter" Ett med naturen??? När sändes det senast. För 20 år sen?

Upp