Ebba - the tv-inslag.

Ebba - the tv-inslag.
Oj, de senaste dagarna har varit helt schizofrena. Dekadent helg i Stockholm med vin, män och dålig disco, medan Göteborgstillvaron varit ett enda långt arbetsläger med nattredigeringar mellan 16-24. Men nu är det i alla fall dags att se lite resultat av slitet - och lite skamlös självpromotion här på bloggen. I torsdagens sändning av Mediemagasinet kommer mitt inslag om fenomenet von Sydow. Ebba - kvinnan, myten, skyltdockan. Missa inte!
Och redan imorgon kan jag utlova nya juicy inlägg på bloggen! Science fiction, nördar och bögsåpor. Tjoho!

Egotripp | |
#1 - - Annaa M:

Åh vad synd, sitter på planet till Shannon just då. Eller vad fan, när i helvete blev det synd att sitta på ett plan till Irland. Vi har tänkt riva av hela Dublins gayutbud på 12 timmar och sedan dra oss tillbaka till lantlig dekadens. Får se hur det går!

#2 - - Degrell:

Ser fram emot fler inlägg!

#3 - - Linda:

Åh, tack för tipset om Ebba! Missar henne alltid på tv, men nu då!

#4 - - Ebba von Sydow:

Hallå där Roger, vilken fin tv-blogg! Glada hälsningar från Ebba - som gör (nästan) vad som helst för att få tag på den där skyltdockan från programmet. Alltså, inte den med Guillou...

#5 - - Mats:

Ser sjukt mycket fram emot Ebba. Särskilt som du gjort den. Blir, liksom Miss Tyras återkomst i TV3 på onsdag, en bra milstolpe i väntan på Madonna-dokumentären på TV4 i mellandagarna. Could I be any gayer?

#6 - - Thomas E:

Jag har länge undrat exakt vad det är som skiljer Ebba från de hundra eller tusentals snygga tjejer som gillar mode, tar strökurser på universitetet och vill "jobba med media". Synd att man inte fick reda på det i ditt inslag.

#7 - - Roger:

Ojojoj, jag undrade varför antalet besökare på min blogg plötsligt mångdubblades. Efter ett tag hittade jag länken på Ebbas sida. Jag ska kolla upp det där med dockan Ebba! Just nu står den i ett hörn med Janne och gosar. Fredrik Virtanen fungerar däremot utmärkt som klädhängare.
Och Thomas, jag tycker att inslaget svarar på dina frågor. Men jag tycker illa om att skriva folk på nästan.

#8 - - Kim:

Det som skiljer Ebba är väl att hon trots sjukt dålig smak (Fryes liksom, hallå) får skriva spalkilometer om mode i nationell press. När ska nån upptäcka floppen?

#9 - - Calle:

"ebba von sydow finns inte"
Klubb på qx,hehe....

#10 - - Lennart:

http://giannanannini.info.se/

Upp