Johan i mitt hjärta

Mr Gay Johan

Johan har hållit på att messa mig på qx hela veckan om att jag INTE får lov att lyssna på nya Kvällspasset i P3 när det drar igång i nästa vecka, och att jag INTE får lov att skriva någon kortrecension på programmet efter att det sänts. Men han sa ingenting om att jag inte fick lov att lägga upp Sveriges Radios pressbilder på min blogg. På bilden fastnar jag särskilt för bögputet, den där lite märkliga saken som händer med alla puggors munnar när de ska vara med på bild. Jag hade en rolig bild till här, men den bad johan om att jag skulle ta bort, så jag gjorde det. Eftersom jag uppriktigt älskar Sveriges Radio, Göteborg och Johan Hilton så mycket att jag blir helt tårögd. Det är den mediala treenigheten som jag tillber.
(Helt allvarligt tycker jag att Johan är superkompetent och måste komma över sitt koketterande om att han inte är the master of all swedish media. Och sexig. Glömde jag säga att jag tycker att Johan är sexig? Bra. Det får vara nån måtta på mitt brunnäsande).
(Foto: Mia Carlsson)
Allmänt | |
#1 - - Anders:

Hmm, jag messade johan igår och tackade honom för att han slutat med crazybilder. Idag när de nya pressbilderna sprids på vårt intranät tar jag tillbaka allt... jag vet vilken bild du tog bort.

#2 - - Roger:

Ja, det är ju lite mystiskt med att försöka vara hemlig och diskret kring något som ändå är så pass offentligt som....eh....pressbilder. Men vad är jag annat än godhjärtad och len?

#3 - - Marit:

Jag gläds åt att du numera uppriktigt älskar Göteborg!

Upp