Svt:s Entouragesatsning

17331-89
Hej SVT.
Idag öppnade jag er inbjudan i mailen. Den som är till en EXKLUSIV förhandsvisning av Entourage på The White Room på fredag. Vetni. Jag tycker att det är jättefint att ni har kommit på att man ska marknadsföra sina program. Och jag kan se det konceptuella i att göra det som en sorts releasefest. Men vari ligger det exklusiva i fredagens övningar? Ska ni spela upp något extramaterial från dvd:n som finns att hyra på Buylando, och har funnits att hyra där långt innan ni fick plats i tablåerna för serien?
Eller har ni spelat in själva serien från Canal + där första säsongen redan har gått både en och två gånger? Jag är mycket spänd på vad ni ska hitta på för att få till den där exklusiva känslan.
Jättespänd.
TV | |
#1 - - Mattias D:

Det exklusiva måste ju ändå vara att det är på The White Room. Inte illa, va?

#2 - - roger:

jag och jan-olov kommer verklígen att passa in där.

#3 - - Gustav:

Då kan ni frottera er med Karin Winther!

#4 - - Roger:

Jaha, Mattias. Följer du med och gör en spaning och en utvärdering?

#5 - - Henrik:

Åh vad jag älskar när du är bitsk.

#6 - - Mattias D:

Spaning och utvärdering (av det mousserande och snittarna, programmet såg man ju, som sagt, för ett tag sedan) hade varit sweet, men jag ska träffa ex-filmfestivalarbetare (det är lite av en supportgroup) på annat håll. Dessutom verkar jag inte vara tillräckligt häftig för att få exklusiva svt-inbjudningar.

#7 - - Roger:

Du hade givetvis fått vara min +1. Nu kanske jag måste gå och se Valerie Solanas-pjäsen istället. Byter trötta slackerkillgäng mot aggro-feminism. Är det rätt val?

#8 - - Mattias D:

Det finns inga rätt eller fel val när det gäller trötta slackerkillgäng eller aggrofeminism. Försök hinna med båda.

Upp