Göteborg eller När klichéerna besannas

Ibland är det fint när klichéerna besannas. När man sitter på Uppåt framåt och kollar ut genom fönstret och ser något i en kaftan springa förbi. Jomenvisst är det Ebbot. Och jomenvisst sitter han på uteserveringen med en otroligt hög slits i kaftanen som blottar en otillbörligt stor yta av Ebbotlår. Man ska liksom inte behöva vara i Göteborg mer än 24 timmar innan man antingen ser Ebbot, Ingvar Oldsberg eller någon från The Plan. 
Gårdagskvällen var för övrigt en lätt splittrad historia. Eric Schüldt bevisade på nytt att han är typ den svenska medievärldens trevligaste kille, jag blev beskylld för att ha en Björn af Kleen-fixering och jag fick prata mycket med CRF och Margret. Och Clara Törnvall skojade med mig så att jag blev skiträdd. 
Allmänt | |
#1 - - Mats Blom:

Jag får väl kontra med att det inte tog lång tid innan jag såg dig på bokmässan, och att jag sedan såg dig flera gånger under min korta tid där... ;-)

Upp