Carmen är tillbaka

Carmen är tillbaka
Var tvungen att skriva om lite i förra inlägget, det är inte så bra att skriva när man precis har lämnat bion, liksom. Därför ska jag inte skriva, just nu, om vad jag tyckte om att se Carmen Maura och Penelop Cruz tillsammans i Almodovars nya Volver, eller vad jag tyckte om Fast Food Nation. Det skriver jag om lite senare, när jag hunnit smälta lite.
Mitt bagage kom i alla fall fram igår, så nu luktar jag nyponros när jag vandrar runt och försöker fixa radiointervjuer. Jag hade lovat mig själv att inte göra så mycket sånt, utan koncentrera mig på att se film och tänka på dem, men sen blir man ändå helt hagalen.
Nu ska jag dra till DDA och sen försöka få i mig något lite av mat idag. Och om jag har tur så hinner jag med en bonusfilm i eftermidag. En där penisar sprutar eld. Det känns som en bra komplettering till det andra jag sett de senaste dagarna.





Cannes | |
#1 - - Iliaca:

Jag skulle vilja ha lite kändisar i mitt liv. Men det vill väl alla.
Jag bodde granne med dysfunktionella familjen Drougge en gång. Men det känns lite desperat att dra upp det varje gång man är i akut behov av att höja sin status.
Och du som rör dig mitt i eliten, verkar helt cool och ganska normal och jordnära och utan grandiosa hävdelsebehov. Det är så beundransvärd.

Upp