Emma finns på nätet

Emma Gray har börjat blogga. Äntligen! Typ.
Film | |
#1 - - Emma:

Men åhh vad du är söt! Och SNÄLL förstås! :) Drinks eller fika snart!

#2 - - Emma igen:

Förresten, vilken rolig annons du har här alldeles bredvid. Gud älskar dig. Har DU hört talas om De Fyra Andliga Sanningarna?

#3 - - Dexo:

Ohw.
Had a moment.
Det är KLART att ni känner varandra. Ni är ju liksom, tja, kulturblebb (vad är det sexualneutrala ordet för pugga?).
Varför har jag inte kunnat räkna ut det. Döh.
Lite six degrees över det här ja.

#4 - - Harald:

Vad är det här för ständiga generositetsutbrott, Roger? Du börjar låta som Isobel.

#5 - - Emma:

Ha ha. Kulturblebb låter lite... kladdigt. Iuh.

#6 - - Ondskan:

hihi. som isobel. hihi.

#7 - - Gustav:

Det är fel på länken ju, man måste ta bort rogerwilsongrejen om det skall fungera.

#8 - - Roger:

Nu har jag fixat länkhelvetet. Och kalla mig cp, kalla mig bög. Men kalla mig inte menlös.

Upp