Det är så enkelt att vara dekadent

Plötsligt var jag omringad av nakna bringor. T-tröjor av och manstuttar överallt. Det var i lördags på Slick och tack vare Patriciagate var de där nakna, nybrända bröstkorgarna helt plötsligt en politisk handling. 
Allt är förstås tillståndsmyndighetens fel. Efter att deras inspektörer hade fått moraliskt spel av att se folk dansa utmanande och halvnakna på Pattan skickade de ett brev till Patricia med sina synpunkter.  Och sen drog det igång ett märkligt mediedrev om att gästerna på Patricia inte fick lov att dansa med bar överkropp (kollar man runt på nätet verkar det som om det där förbudet aldrig riktigt blev av, men jag vet inte, sist jag var på pattan stod jag och frös på däck och blev förkyld).
Mansbröstförbudet finns i alla fall i folks hjärnor, och folk fick liksom en sådär diabolisk blick när de bestämde sig för att vissa sin bröstkorg.
"Tänk att det blev sån enkelt", tänkte jag. Förr behövdes det knark, röka, självstympning eller offentlig urinering för att man skulle känna att man var gränsöverskridande. Nu var det bara att ta av sig tröjan. Precis som vilken muskelpugga på GAY som helst.
För övrigt vill jag bara tillägga att Slick var fantastiskt, kvällen en dröm, att det var som en klassåterträff - fast med människor man gillar, att stockholm skulle vara en sån död plats utan daniel och asynja och att jag fortfarande inte riktigt hämtat mig från lördagen.
tjoho.

Allmänt | |
#1 - - satan:

Alltså, jag är sjukt sur för att jag missade kanske årets partyhelg. Lova att du kommer till Slick igen i helgen!

#2 - - råggan:

Men raring, varje helg är nog årets partyhelg på slick. Och jag åker till Köpenhamn imorgon istället. Men det blir väl fler gånger kanske. (shit vad full jag var när jag kom hem - vad la du i min öl?)

#3 - - Puppen:

Det var fint att du gav mig en bra undanflykt: Jag statementar. Jag försöker inte hitta ett ligg.

#4 - - lillebror:

bilder från Slick...tydligen var chuck norris å tom selleck oxå inom :)

Upp