Let´s Dance och Studio Virtanen

Let´s Dance och Studio Virtanen

Jag försöker verkligen blogga så mycket som möjligt, men mycket tid går åt till att spy ur sig åsikter på annat håll. Jag har blivit helt besatt av mitt jobb som tv-krönikör och sitter hemma och glor en massa, och har börjat banda och titta på nätterna och börjat följa Let´s Dance och så vidare. Nu har jag skrivit en ny krönika om Fredrik Virtanen och Anna Book i Helsingborgs Dagblad. Där jag förresten har världens fulaste bildbyline.
TV | |
#1 - - mr.miller:

Håller med. Bylinen är inte till din fördel.

#2 - - victor:

du ser helt och hållet ut som någon som verkligen nådde level 60 i world of warcraft efter en vecka. men du skriver förjävla bra.

#3 - - Gustav:

Virtanen är verkligen risig. Helt onödig, dessutom påminner han om supportsnubbarna på mina gamla jobb i IT-träsket. Usch.

#4 - - Mats:

Jag försöker vara en god människa som inte blir lite gottigt skadeglad åt Virtanens flopp för han gör ju bara sitt bästa och enda anledningen att jag myser är ren och skär avundsjuka. Jag tror Virtanen är snäll.

Roger, kan du inte ta en ny byline där du har brun uniform? Och kalla dig tevefaschisten? Du är så skoningslös och jag älskar det. Det skulle passa med en uniform. Och så skulle de skånska S/M-bögarna springa gatlopp efter dig. En win-win helt enkelt.

Upp