Lantz är tillbaka....

Lantz är tillbaka....

Nytt jobb, nytt gigantiskt hus med långa korridorer. Eller egentligen är det en återkomst till moderskeppet. I Radiohuset i Stockholm har jag hasat runt större delen av de senaste tio åren. Och att återvända till den slitna P3-korridoren är lite läskigt. Det känns som att jag varit borta i fem minuter ungefär.
Under våren jobbar jag på P3 i redaktionen för Lantz i P3. Det har varit mycket mer arbete än jag trodde. Faktum är att efter en vecka på Annikas redaktion försvann min sexualdrift helt och hållet.
Fast då menar jag ändå arbetssamt på ett bra sätt. Sådär: Jag har tänkt så mycket idag och pratat så mycket idag och spånat så mycket idag att jag är helt slut och tänker inte göra mer än ligga i soffan och vara död och peta mig i näsan. Premiärgäster i programmet är i alla fall Johan Hakelius och Helena Bergström. Lyssna idag mellan elva och ett.
Radio | |
Upp