Återbesök i Göteborg

Återbesök i Göteborg

På snabbvisit i Göteborg. Utvärderade Mediemagasinet och sedan på Nöjesguidens årliga fest. Johan Hilton vann förstås läsningspriset, och GS2H var årets partyfixare. Jag kan inte göra annat än att hylla juryns val. Hiltons look denna kväll var wannabe-butch med en storrutig flanellskjortliknande sak i grönt. Givetvis utvalt med tanke på Shephard-kapitlet i boken? Annars lyckades jag träffa nästan alla jag känner i Göteborg under några intensiva timmar - detta trots att butiken Mac Forum hade fest i lokalen intill, och blandningen mellan hypeängsliga Nöjesguidsläsare och Macnördar var lite bisarr ibland. Jag var för övrigt den ende på hela festen som Carl R B valde att inte berätta om sitt möte med Morrissey för. Ja, ja. Jag ser i alla fall fram emot artikeln. På ett lite svettigt sätt.
Allmänt | |
Upp