Jag, en tonårsdragqueen

Jag, en tonårsdragqueen
Jo, jag vet att hon är 22 och inte tonåring längre. Men är det skäl nog för att Marie Serneholt ska använda det tunga dragqueensminket  i videon till första solosingeln? Det är nästan en bedrift i sig att få en tjej på 22 att se ut som de där 53-åriga manliga sjukssköterskorna från Hökarängen som brukar hänga på Manhattan på fredag och lördagnätter.

Allmänt | |
#1 - - Henrik:

Perfekt kommentar. Jag såg videon idag för första gången och funderade på om det var Victoria Silverstedt.

#2 - - Hanna:

Kunde inte sagt det bättre själv. :)

#3 - - victor:

jag fyller 23 snart. men hur jag än sminkar mig ser jag ut som en poptjej. tänk att få vara sådär blond. åh åh.

#4 - - superkryp:

Haha, håller med totalt. Kunde de inte kollat lite på Mel C (Sporty Spice) eller nån annan "sportig" tjej i stället för att kalkera Jessica Simpson. Eller är sportigt för 90's?!

#5 - - Tania:

Ååh , vad elakt skrivet*spinner*

#6 - - Therese:

Haha... Hej! Jag hänvisade till det här inlägget från min blogg idag:) Jag hamnade här när jag sökte på "sportig" på bilder- vilket var helt fel...men det var en kommentar HELT i min smak. Dock verkade det bara vara jag själv i min omgivning som reagerade när videon kom. Ha det gott! /Tézet

Upp