Frustration

Sitter på svt och jobbar ikväll och kan inte hitta Kanal5 på tv-apparaten på vårt jobb.
Är det här sant? Är svt-ledningen så självupptagen att man inte ens tycker att personalen ska kunna se kanaler som inte är markbundna.
Vad har jag för nytta av att kunna se kunskapskanalen, svt24 och cnn när gay army går i femman.
Det kommer helt enkelt att ta några dagar innan jag kan kommentera detta gränsöverskridande program. Tills dess ska jag undersöka mediemonopolet inom svt-kolossen.
Fram tills det är löst får jag sitta här i klipprummet, och glo på den enda utsmyckningen på de kala väggarna. Ett foto på sven wollter, från Raskens.
Inte mycket till tröst.
Allmänt | |
#1 - - victor:

när jag var i tv:s morgonsoffa en gång hängde jag i rökrummet med han den superskäggige programledaren som ser lite ut som jan malmsjö. han bytte alltid kanal i rökrummet till svt:s morgonsoffa. jag tyckte det var aproligt.


kan inte vi fika, jag vill diskutera nya demokratiperspektiv manifesterade av dokusåpor, om att göra tittare till hybridmedborgare istället för konsumenter (och produkter). och och och jag vill prata om floor filler-dokusarnas programledare som ställer sig på tittarnas sida och har massa medlidande med de som röstas ut åååh jag tycker det är så intressant! kram.

#2 - - Annaa M:

Du kan ju naturligtvis se det så här också; att du ska vara djupt tacksam över att slippa se eländet. Men jag antar att du har djupt yrkesmässiga skäl att vilja se Gay Army.

Angående ovanstående kan man ju också diskutera Floor Filler ur aspekten "vi programledare är alltid mer korkade än alla deltagare och alla tittare, t ex kan vi inte skilja på inspelning och direktsänding och vi har ju som tur är deltagare som kan berätta regler för er när inte vi kan".

#3 - - Mats:

En av Gay Army-deltagarna går ut i kvällstidningarna idag och varnar andra bögar för att söka till Gay Army 2. Så du får nog skrota dina framtidsplaner, tyvärr...

#4 - - Roger:

Jag tror att han spottade på en kompis till mig på lino i lördags.

#5 - - Tor Billgren:

Gay-Army var genant. Efter fem sekunder åkte skämskudden fram, och efter fem minuter hade jag samlat tillräckligt mod för att slänga mig fram mot teven som en puma och stänga av. Varifrån hämtar folk sitt engagemang för att delta i och producera sånt här?

#6 - - mr.miller:

Verkligen ett helt otroligt dåligt initiativ! Förmodligen något av det sämsta som har visast på en TV-apparat. Allvarligt degenererande.

#7 - - Roger:

Kassetten är på väg. Jag är SÅ spänd.

Upp