Debut!

Debut!
Så har jag gjort det. Debut. TV-debut. Äntligen har det första inslaget som jag gjort för Mediemagasinet pumpats ut i etern. The Tiina Rosenberg story. Från och med i morgon bitti går det att se programmet i en streamad version via nätet.  Mer orkar jag inte skriva. Sitter på tv-huset i Göteborg och har tillbringat kvällen med att råklippa nästa inslag. Åker till Stockholm över helgen tidigt i morgon bitti. Och när jag väl är där ska jag försöka säga något smart om bögkultur till svt.s Kulturnyheterna i tiosekunders soundbites. Jag menar...nu vet jag ju typ själv hur lång maxlängden är när man ska sätta ihop ett inslag. Ja, ja. Jag får väl fila på oneliners på tåget upp till stockholm. 
Huga.  
Allmänt | |
#1 - - Henrik:

Du är duktig Roger. Gillar din populärkulturella koppling med monstren i Lost och journalisterna. Sen var jag fast.

#2 - - victor:

wee! ska fetkolla nar jag kommer hem fran berlin. puss!

#3 - - Mats:

Hurra hurra! Roger i blogguniversum! Ser fram emot dina typiskt Wilsonska syrligheter...

#4 - - Tor Billgren:

Jag anmäler mig också härmed.

#5 - - Tor Billgren:

Säg något på rim. Som i Ricky Lake.

Upp