Samlarserie: Roger Wilson del 1

Samlarserie: Roger Wilson del 1

Mmmm. Det är så snygga människor som heter som jag. Den här är fackpamp i California. 



Allmänt | |
#1 - - Tor Billgren:

Jag lär inte kunna göra samma presentation. Mitt nobla nomen är unikt.

#2 - - Annaa M:

Den som ändå kunde säga det, om unikum. Fick ett honorar en gång som hon med ett a skulle haft. Skickade tillbaka det! Kände mig god. Värre när vännen Viktig.Förl.Red ringde upp. "Hörde din novell på P1. Den var inte bra. Synd."
Men den var ju inte min, för helvete, det var ju hennes!!!

#3 - - victor:

det finns ju bara vad jag vet en av mig i världen, men jag misstog mig. leve google:

Victor BERNHARDTZ: male whore, coming from Tel Aviv Mafia and working at Expo/ADL/AIPAC bureaus too. His last crime was at the Bastu-called brothel...

#4 - - Jonas Boutani Werner:

Jag känner osannolikt många som har samma förnamn som mig men det finns bara en som har samma efternamn som mig. Den andra Boutani Werner är min syster.

Sillago Boutani är en fisk, den är inte så snygg. Hur Omar Boutani ser ut vet jag inte men han representerar the Kurdistan Democratic Party i Irak. Sedan har jag ju lite släktingar i Sverige men de flesta stavar annorlunda... Det är ju transkriberat från arabiska.

En annan som transkriberat sitt namn är Boutani Tomoyuki. Jag tror att han är doktor eller forskare för han har vit rock på sig.
Hur han ser ut i sin vita rock kan du se på http://www.thermage-japan.com/doctor/img/botani.jpg

Jag tycker att han är fin.

Upp