Ross och Roger har snart en vikt ihop

Ross the intern

Med tanke på hur min viktkurva har sett ut den här vintern så är det snart dags för mig att byta stil. Mycket snart. För om en tjock bög ska kunna bli älskad, så måste han vara glad. Skitglad. Hysteriskt glad. Så glad att det nästan liknar en personlighetsstörning.
Det innebär att när jag väl blir klar med min egen personliga 2.0-uppdatering av min blogg så borde den bli något i den här stilen. Mullig och lycklig, och utan en tillstymmelse till bitterhet.
Fast oavsett vikten så gillar jag faktiskt Ross the Intern. Hans hystoskratt, falsettskrik och helt ohämmade fjollighet - faktiskt en av de få saker som till och med får Hollywoodkändisar att tappa ansiktet några sekunder. Jag inbillar mig att om jag också fick äta hur mycket socker jag ville så skulle jag orka att vara lika glad och fabby och älska-livet-hela-tiden-fast-ingen-någonsin-vill-ligga-med-mig som Ross. Tror ni inte det?
Egotripp | |
#1 - - Carlos:

Kära Blanche Dubois

Vilken man skulle inte vilja få dig?

#2 - - stockholm-cru.blogspot.com:

Jag tycker Ross ser smal ut nu. Kolla på bilden med Valentine och Lisa Foxx, han har bantat och ser superhollywood ut! Perfect 2007 tan också.

#3 - - Gustav:

Ett av favoritorden just nu är viktsuccé. Googla!

#4 - - Stefan:

Han ser väl inte så tjock ut?

Skulle din världsbild rasa om det visade sig att han får ligga hur mycket som helst?

Upp