Carin Hjulström-Livh och annat som inte riktigt funkar

Jag har skrivit en sån där krönika igen.
TV | |
#1 - - Iliaca:

Puffa lite 'jobba jämt' vet jag. Allt talade för att den skulle vara riktigt hemsk. Men den är skitspännande och snygg och han den stiliga rödlätta sammetsröstade velourmannen är omöjlig att inte bli förälskad i.

#2 - - Tania:

Jag såg det jag med...och reagerade så även jag på hennes maniska leende .Vad bra då behöver jag inte se detprogrammet någo n fler gång :)

#3 - - Tennis Cresendo:

haha.. lovely. Jag stör mej mest på att Carin hela tiden rör på munnen när hennes gäster snackar. Alltså hon pratar inte, bara rör på munnen.. extremt störande. Som i en teater när någon mimar den andres repliker.

#4 - - Annaa M:

Jag är så dum. Jag förstår varför inga riktiga skribenter bryr sig om vad jag säger. Jag trodde hon bara skulle rycka in i ett enda program som jag ändå inte skulle se. Jag fattade inte varför det var så mycket tjafs om det. Andra kunde ju också låta bli. Jag fattade inte att hon var på riktigt. Jag tror ändå inte hon är på riktigt. TV är väl inte på riktigt, egentligen?

#5 - - Agnes-Maria:

Jobba jämt har varit plågsamt intressant. riktigt jobbigt att se på men jag kan inte låta bli. Som att pilla på ett sår. Det jobbiga är naturligtvis de pinsamma människorna och deras unkna syn på jämställdhet som vädras. Uppenbarligen trodde alla chefer att de skulle göra något symboliskt jämställt (ja vad? Jag kan inte komma på något exempel- Unisextoalett?)och blir genast sura över konsulternas förslag.

Jobbigt, jobbigt... Riktigt intressant, så illa är det alltså.

Upp