Spelaren

Spelaren

Igår satt jag och tjatade i en sån där rundabordsdiskussion igen för en tidning (i förra veckan pratade jag bögfilm för tidningen Kom ut). Ämnet för dagen var Neil Strauss bok The Game - den som handlar om Neils väg från tönt som inte fick ligga, till fullfjädrad tjejraggare. Jessika Gedin hade sin åsikt klar redan från början: "Det är skitlätt att få ligga, det vet alla". Jag och den andre mannen runt bordet satt skamset och tittade ner i bordet. Sen åkte jag ensam hem och tittade på konståkning på tv medan jag tröståt jordnötsringar.
Allmänt | |
#1 - - Joc:

JAG älskar ju dig mongo.

Men jag vill inte ha dig för jordnötsringar är faktiskt den konstigaste maten.

#2 - - Ondskan:

Jordnötsringar är den godaste maten! Det var djävulen som kom på den. Jag matade den köttätande växten med jordnötsringar igår, han tyckte det var gott.

#3 - - Tobbe:

Jag hittade också The game för ett tag sedan och den är mycket läsvärd! Jag sökte även på internet och hittade ett svenskt forum där de lär ut liknande saker. www.sweseduction.com är adressen dit btw =)

Upp