Nu är det slut!

Lisa himlar
Igår var jag på bandningen av det allra sista p3 homo. Ett sorts best of/minnesprogram/gravöl. Nu är det dags att gå in i mörkret, självhatet, självförnekelsen och smygistillvaron igen och aldrig mera vara homo i radion. Eller. Det ska nog gå bra även i andra sammanhang. 
Som när jag var med och sammanfattade kulturåret 2006 i årets sista upplaga av Vågen.
Imorgon ska jag sitta bredvid hos Annika Lantz - sista veckan i P3. 
Men de finns en framtid också. Idag var jag på det fristående produktionsbolaget Filt och kollat in deras nya lokaler i Gamla Stan. Väldigt funky med lutande rum och sneda hörn, men otroligt mysigt - även om jag är alldeles för mörkrädd för att kunna jobba natt i en sån där gammal kåk. Ska vara med på ett hörn i ett så kallat livsstilsprogram för p1 som faktiskt kan bli riktigt bra tror jag, trots genrens hånade rykte. 
Allmänt | |
#1 - - lillebror:

ser fram emot å höra dig på radion broo!!!

#2 - - Anonym:

hoppas du blir uppäten.

Upp