Fredrikspotting

Hamnade precis bakom Fredrik Reinfeldt och hans entourage när han var på väg ner från ekostudion i förmiddags. Jag noterade följande:
1. Jo, han är faktiskt smal. En riktig sticka (han måste ha oturen att ha ett av de där utseendena som göra tt man alltid ser tjockare ut på bild än han är i verkligheten. jag är också helt övertygad om att jag har ett sånt utseende).
2. Hans säkerhetsvakter var väldigt nervösa, den ene tittade ohyggligt misstänksamt på mig när jag traskade på sidanom honom för att köpa en leverpastejsmacka i hangaren. Thomas Bodströms på Pride var mycket mer avslappnade.
3. Säkerhetsvakternas kavajer satt hemskt dåligt. Dålig passform, sliten, trist blå färg och axelvaddar som satt hemskt dåligt. igen, när det gällde mode så var jag faktiskt betydligt mer imponerad av Bodströms "dressed for the ocation"-stil. Jag tycker att Reinfeldts säkvakter skulle ha klätt ner sig till svensk journaliststandard när de kommer till Radiohuset.
Allmänt | |
#1 - - lillebror:

mmmm...du ser mycket tjockare ut på bild ;)

Upp