Världens bästa tv-serie.

Världens bästa tv-serie.
Var hemma i Stockholm och zappade runt bland alla kanalerna i min ComHem-box på natten. Insåg att BBC Prime just nu kör en av de allra bästa brittiska komediserierna i repris: The League of Gentlemen. Man är mitt inne i en säsong just nu, men kolla något avsnitt och om du gillar det så är det väl värt att beställa på import-dvd. Att Svt inte lyckats köpa in den här serien är helt otroligt, det är svårt att hitta något lika bisarrt, skruvat och med lika svart humor. Little Britain har dessutom snott en hel del från The League of Gentlemen. Långfilmen som kom i somras var däremot crap. 
TV | |
#1 - - Kristoffer:

Handlar den här bloggen om ditt liv? Du verkar se mycket på teve.

#2 - - Roger:

Den handlar mest om tv. Jag har en annan fulblogg där nätterna med dig hamnar.

#3 - - KRISTOFFER:

KAN DU TA BORT DEN SISTA KOMMENTAREN, JAG HAR EN FRU!!! OCH DET ÄR INTE JAG PÅ DE DÄR BILDERNA, DET ÄR ETT MONTAGE.

Upp