Asexualitet it was

Jorå, mina aningar infriades. Och visst. jag har mig själv att skylla. Och ja, jag står för mitt uttalande. Men det är problematiskt att vara surbögen i regnbågsfamiljen. Jag var med när QX startade, jag vet hur fort utvecklingen har gått, och att det kan gå i motsatt riktning ännu snabbare. Samtidigt tror jag inte att homovärlden någonsin kan utvecklas om den inte utsätts för kritik. Kulturnyheterna ligger streamade på svt.se

Allmänt | |
#1 - - Annaa Mattsson:

Lustigt, jag såg inte ditt inlägg när jag gjorde mitt för en stund sedan! Kolla min blogg får du se. Håller fullständigt med dig som sagt!

#2 - - victor:

äh vafan du har ju helt rätt. reportagen är ofta helt meningslösa porträtt eller så handlar de om typ barcelona. och om jag vill läsa vad straighta politiker tycker om mig läser jag hellre om det på ekot:s hemsida. inte i en queertidning.

#3 - - chris:

jag tycker också att det du sa var bra. qx handlar ju bara om rosa pengar!

#4 - - Anders:

Är inte rosa pengar en jävla myt? Det finns absolut ingen vetenskaplig forskning på hur den ekonomiska situationen ser ut för homosexuella..

Anders

Upp